awang Skrevet August 5, 2015 Rapporter Share Skrevet August 5, 2015 Sedan: C-Klasse W203 Motor: 2,2 143hk, Diesel Motorkode: OM611962 Årsmodell: 2001 Hjuldrift: Bakhjulsdrift Sliter med nødmodus, vil ikke gå over 3000 omdr. Byttet luftmassemåler, slanger til måleren og det hjelper ikke Bilen er chipet men tar jeg den vekk så hjelper det ingen ting Ingen feil på diagnose på lokalt verksted, ikke merkeverksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 5, 2015 Rapporter Share Skrevet August 5, 2015 Nå er jeg ikke sikker på hvordan MB motorene er men det kan høres ut som magnetventil til turboen som slår ut så bilen går i nødmodus. Lurer på du har noe som er en boks ved radiatoren din som kan verre feil på dette skal verre en bosche boks som kan tulle med elektronikken din? Sjekk slanger til vakuum, om dem er bra. Du kan jo også ha tett innsusgmanifoilen, Nå er jeg ikke sikker på hva slags diagnose utstyr som har blitt brukt til å feilsøkke, med det skal ligge feilkoder på bilen din som kan vises til feilen du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars71 Skrevet Februar 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2016 Sedan: C-Klasse W203 Motor: 2,2 143hk, Diesel Motorkode: OM611962 Årsmodell: 2001 Hjuldrift: Bakhjulsdrift Sliter med nødmodus, vil ikke gå over 3000 omdr. Byttet luftmassemåler, slanger til måleren og det hjelper ikke Bilen er chipet men tar jeg den vekk så hjelper det ingen ting Ingen feil på diagnose på lokalt verksted, ikke merkeverksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg