dåse Skrevet Juli 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2015 Jeg har en Polo Cross fra 2006 og har lyst til å bytte ut radioen med en ny DAB+ m/blåtann, men uten navi. Har noen link/delnummer til en original radio fra VW av nyere modell som vil passe? Evt. hva anbefaler dere av andre merker? Jeg ser man får tak i adapter-kit som gjør at man kan bruke eksisterende antenne som DAB-antenne. Fungerer dette greit?Hva vil jeg trenge av kabler/adaptere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2015 Nå har jeg kenwood og pioneer spillere som er meget gode men syns kenwooden er haket bedre. Original spiller smaker vel mer en det koster dem er dyre om du ikke kjøper brukt eller på ebay, du kan sikker finne noe på finn. Men trur nok du kommer bedre ut av det med å kjøpe en modelltilpasset spiller til bilen din. Hvilken radio har du i bilen fra før da? Her kan du se litt om du finner noe som passer deg. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=128 Nå har disse da som kan brukes til dab. RCD 300 RCD 500 RCD 210 RCD 310 RCD 510 RNS 310 RNS 315 RNS 510 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg