Amps1 Skrevet Juli 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2015 Hei. Jeg tenkte jeg skulle dele mitt lille toyota hiace prosjekt. Har ikke sett så mange tråder av dette så er sikkert noen som syns dette kan være spennende. Jeg driver og bygger stereo i min toyota hiace. Jeg har kjøpt et focal krx3 165 frontsett hvor diskant samt midbass er montert i a stolpen. Skal slenge inn litt bilder hvordan dette har blitt. Mellom tonen sitter i døra. Frontsettet blir kjørt på en audison vrx 4.300. Jeg har 2x10 kicker cvx igjenom skilleveggen. Har lydisolert bilen med silent coat matter. Gulv vegger, tak og dører. Koblet opp 50mm strøm fra batteriet til en splitt som gir 25mm strøm til hver forsterker. Så lurte jeg på om det er noen her inne som vil hjelpe meg med og koble resten på forsterker samt spiller. Alt av kabler er trekt og ligger klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amps1 Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2015 Forsterkern sitter i skilleveggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg