fuchs88 Skrevet Juli 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2015 hallo, :P jeg har en golf mk5 2007mod, 1k1, 4motion, BKD motor, men så tenkte jeg ville ha en clean look på orginal bakfanger den nederste neden for skilte på bilen. for jeg har tenkt å fjærne eksosen , å heller få den bøyd nedover mot veien, så har drivet å lett men finner ikke noen? tenkte å ha orkinal clean look på den, men lurer også om FWD golf mk5 og golf mk5, 4motion har samme clipsene bak , har dem det? så er det bare å dra på høggern eller forhandleren å hente en sån spoiler nede som er clean , eller vill den da ikke passe? hadde vært fint med svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2015 Det skal være samme, så du kan fint finne en på høggern Det hva den nederste her du tenkte på som bilde? fuchs88 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 ja stemmer det helt riktig :-D var den nederste ja =) tusen takk da blir det litt prosjekt ja :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 så da vill jo denne passe rett på selv om leverandøren sier den ikke passer? men det er vell på grunn av eksosen vell?.... http://www.bildeler.no/spoiler-original-type/volkswagen/golf-v-1k1/D/2007/BKD/?Vare=15731 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 Eksosen har egen plate som vist på bilde som du kan bytte ut gti har eksosen ut fra midten av fangeren, om du ikke har gti så har du den på siden. Så her er det vel bare forskjell på gti/ r golf, om du tar av den du har så er kan du sammenligne den du har på bilen og den som er på bilde her. Mener at fester klips er samme på begge disse bilene,den med eksosrøret ut og den som går ned i bakken, skal kun verre hullet på fangeren som er forskjell. Så ser ingen grunn til at den du linker til ikke skal passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 oki, nei de er det jeg mener å, mente det var bare eksosen som var forskjellen, så da tar jeg å prøver :P 600kr er da ikke så mye uansett :P sett rundt på høggere å døm skal ha 1000-1300kr for den nederste fangeren brukt -___- takker får hjelpen da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg