bilamatøren Skrevet Mai 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2015 Hei! Jeg har en 1,4 polo 99-modell. Den stod i garasjen uten å bli kjørt i ca 2 dager, frem til i dag. Når jeg kjørte den i dag merker jeg at bremsene er blitt markant dårligere. Må nesten helt inn med bremsen for at den tar, og selvom den tar så er det ikke noe "bråbrems". Prøvde å pumpe bremsen, og da stopper den tilslutt slik som den skal gjøre. Kan ikke se noe lekkasje, og både bremsevæske og olje er på normalt nivå. Kjører jeg fort for dermed å tråkke bremsen helt inn , svinger bilen mot den ene siden. En ting er om dette er bremseskivene eller lignende, men skjønner ikke hvordan jeg kan oppleve en så markant forskjell fra nå til forrige kjøretur da det fungerte helt fint.? Noen som har tips til hva det kan være, eller hva jeg kan gjøre?Og kan det faktisk skje at bremsene slutter å ta helt, imens jeg kjører? Usikker på om jeg tør å kjøre den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilamatøren Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2015 Når jeg kjører fort og prøver å bråbremse, svinger bilen til venstre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg