BMWCruiser Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Hei, ønsker å kjøpe 2 stk. M3 skjørt, lykelister og en bakrutespoiler til min E36 325i 1991 mod. 4 dørs. Noen som har dette til meg?! Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har et sett med helt nye, ubrukte lyktelister. Ligger urørt i originalemballasjen, merke; Rieger. Kostet meg 800 + frakt. Hvor mye er du villig til å gi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hvor mye gir du for skjørter? aldri sittet på bil Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hei, hvor mye skal du ha for de da? Er de lakkerte eller helt nye? M3 skjørter som passer E36 sedan? Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 de er lakkert grønne.. nylakkerte faktisk.. men det er vel bare bra det, slipe ned, og lakke på nytt.. Kjøpte de akuratt til min sedan, men fant ut att de er faen meg 3mm eller noe for korte, akuratt så de ikke går på.. Kanskje de passer coupe perfekt? ikke vet jeg.. Hadde tenkt å skjære av kanten bak på dem jeg, for da går det jo.. kommer uansett ikke til å se dette noe spesielt.. sparkle litt akuratt på kanten bak Pris.. gi bud da, om du er intressert, ellers setter jeg de på selv.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Ikke interessert i Lyktelister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318 Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Dieu Ikke interessert i Lyktelister? Går listene helt over blinkerne også? Siter - bmw 325i e36 91`mod x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jepp, de går helt over blinklysene også. Det er Rieger sine, du finner bilder av de inne på http://www.streetdesign.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Flasher de er lakkert grønne.. nylakkerte faktisk.. men det er vel bare bra det, slipe ned, og lakke på nytt.. Kjøpte de akuratt til min sedan, men fant ut att de er faen meg 3mm eller noe for korte, akuratt så de ikke går på.. Kanskje de passer coupe perfekt? ikke vet jeg.. Hadde tenkt å skjære av kanten bak på dem jeg, for da går det jo.. kommer uansett ikke til å se dette noe spesielt.. sparkle litt akuratt på kanten bak Pris.. gi bud da, om du er intressert, ellers setter jeg de på selv.. Men da hjelper vel ikke de skjørta dine meg noe så lenge jeg ikke har noen coupe! Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Flasher Hvor mye gir du for skjørter? aldri sittet på bil hehe, var vel ikke tilfeldigvis disse skjørtene du antyda at forkorte i en annen tråd? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 jo, tilfeldigvis så har jeg ikke flere sett enn det der.. hehe :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg