ovec97 Skrevet April 27, 2015 Rapporter Share Skrevet April 27, 2015 Hei har et spørsmål når det gjelder en audi a6 1.9 tdi. Skjedd flere ganger når jeg skal starte bilen, at den fyrer men dør med en gang. Akkurat som den ikke får noe diesel. men de gangene det har skjedd, så har den faktisk startet når vi tauer den i gang. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Noen som har opplevd det samme? Når vi får startet den på gir. kan den faktisk fungere i ukesvis uten problem. Håper på noen gode svar/forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 28, 2015 Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Kan prøve å bytte dieselfilter kan vere rusk og drtitt. Ta av slanger på filteret se om det kommer bra med diesel. Kjekke pumpa om den er heilt igjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovec97 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Åssen får jeg sjekket pumpa? Mulig å måle trykket? Diesel filter ble bytta forrige uke. Pumpa sitter jo på reglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 28, 2015 Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Kommer det godt med diesel ut av slangen, kan hende det ikke kommer nok diesel når dette skjer Har du vag com så kan du teste pumpa med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovec97 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Vagcom har jeg ikke. Skal sjekke det når jeg kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg