djman Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har tenkt på å kjøpe den pakka som er under i linken: http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1648&caraudio_main_units_sub=CD-paket+med+h%F6gtalare&mds_session=dd61c1cf21ebbc2dd7a26cefe8bb5dee&main_category_styling=''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=CD-paket+med+h%F6gtalare Er dette en grei pakke? Vil den gi ok lyd i golfen?? Og hvilken størrelse bør jeg velge på fronthøytalerne?? 4",5,25",6,5"??? Lurer også på om jeg må betale noe spessielt for å få dem inn i norge?? Avgift eller noe?? på forhånd takk djman Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 ingen??? vær så snill å hjelp.. :( Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 gir nok grei lyd, men for å få utnytta høytalerene, så burde du satse på en forsterker også, koster ikke så veldi mye for en på 4*100w. jeg har 6,5 foran, men da må du bygge ut dørsiden med en adapter eller sponplater. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 men hvis jeg kjøper den som er hakket mindre da, går den smertefritt inn?? Hvor i døra har du festet dine? nede foran eller bak?? (på den fremre døra altså..) Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 jeg har festa de nede foran, Men jeg fjerna dørlomma og fylte den med byggskum, hadde planer å kle om døra, men etter ørten mislykka forsøk så ga jeg opp. Jeg brukte en adapter som jeg kjøpte på biltema. var til saab eller volvo. Stikker litt langt ut fra døra.(7-8cm) sikkert mange her på forumet som har bra tips til deg. edit : eller prøv søke funksjonen, så finner du sikkert noe. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har du sjekket på " Backes ljudbyggeriet.se " sine kickpaneler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 fant ut at dybden på høytalerne er 65mm p 6tommer'n, og 50mm på 4 og 5,25 tommeren.. Burde ikke dette gå glatt inn da?? Tusen takk for svar.. EDIT: Fant den nå! :D Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Du får bedre ting for samma summen om du handler i norge å da...Bilstereoprisene i sverige er ikke det de engang var :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by djman Og hvilken størrelse bør jeg velge på fronthøytalerne?? 4",5,25",6,5"??? I Golf 2 så monterer vi som oftest 6,5" komp.sett foran...med diskantene i montert under de originale dekslene...mellomtone/midbass montert på 'plate' som erstatter lomma...god plass innafor døra ihvertfall :) Eventuelt ett 6x9" sett i hattehylla om det er MYE lyd man er ute etter...og ikke skal leke med hi-end lydbilde og gode greier :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 nydelig at det er mye folk som har peiling her.. Siden jeg ikke har mener jeg .. :) Men er monterer du de liksom lenger bak i døra enn de svarte lommene da?? men det følger vel ikke med noen ekstra diskanter på det høytalersettet jeg har funnet her?? Ta hansyn til at jeg er meget nybegynner.. Og hvor får jeg tak i de platene som erstatter lommene?? og hva koster de?? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by @lpher Du får bedre ting for samma summen om du handler i norge å da...Bilstereoprisene i sverige er ikke det de engang var :D @lpher Du har ikke lyst til å tipse meg om noe som er bedre enn dette til samme prisen eller?? ;) Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by djman nydelig at det er mye folk som har peiling her.. Siden jeg ikke har mener jeg .. :) Ikke si sånt høyt...de det gjelder kan jo begynne å tro på det selv! :D Originally posted by djman Men er monterer du de liksom lenger bak i døra enn de svarte lommene da?? men det følger vel ikke med noen ekstra diskanter på det høytalersettet jeg har funnet her?? Ganske langt fremme på døra ja....lommene has to go... Er nok ikke diskanter med det settet du har funnet der nei.... Originally posted by djman Ta hansyn til at jeg er meget nybegynner.. Og hvor får jeg tak i de platene som erstatter lommene?? og hva koster de?? Sender deg PM med noen alternativer når jeg kommer meg på kontoret igjen :) Platene lager vi selv....du har da hatt sløyd på skolenvel? :D Just kidding :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 @lpher: Sender du meg en pm en av de nærmeste dagene eller?? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Har jo fått PM du? ...nå ihvertfall! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg