Gå til innhold

filter


wernils

Anbefalte innlegg

hei dere..har et spørsmål om forfilter på en 250 D 20v fra 94..skal det være et ekstra forfilter før hovedfilteret? Det sitter en sil i hovedfilterhuset ser jeg..lurer på om det er fjernet noe,og satt en hel slange på i stedet..hmm..var litt rart det der..var på mekonomen og kjøpte et forfilter,oppgav regnr.og fikk et som ikke fantes på bilen,såvidt jeg kunne se. har et sånt på min gamle 300d. og da står det montert rett før hovedfilteret.er montert med slangeklemmer på den...mens jeg har tråden her..disse o-ringene på slangetilkoblingene rundt filteret..er det noe man må kjøpe originalt?  Ble litt mye spørsmål her:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår