Gullars Skrevet April 6, 2015 Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Eg må skifte termostat på ein Passat 2001 1,6. Er det nokon som kan fortelle meg kor termostaten sitter på denne og om det er mykje jobb? Eg har i tillegg problem med knappen til bakluka, stasjonsvogn. Først slutta knappen på luka å virke men kunne åpne den frå førardøra, no kan eg ikkje åpne den i det heile tatt. Tipper at det er noko i elektronikken i luka som er galt. Er det nokon som har erfaring med samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 6, 2015 Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 ca 10 min å bytte den er nede på blokka en svart plast rør med to skruer på ta den termostaten er der inne kjøp original. Bakluka er det mikrobryteren som ikke virker som den skal byttes . Den finner du brukt på huggeren eller ny selges også på ebay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg