ThAMaZTeR Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 her er et bidra til en compo på digimods.. sånn passe fornøyd, kom med tilbakemeldinger folkens... original: mod: Mods: + Modified frontbumper + Modified sideskirts + carbon hood and mirrors + air-intake on roof + changed wheels + wide rear arches + spoiler + decals + lowered + and more.... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 satan du er rå i photoshop. men, er luftintaket på taket litt skjevt i forhold til bilen?(står litt mot høyre) dette kan hende ikke stemmer siden jeg har stått opp for 5 min siden. pluss jeg syntes du skulle ta bort refleksen? på fangeren. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ikke voldta csl, noen biler er best originale knock Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Nikdev Ikke voldta csl, noen biler er best originale knock Har du sett hvilket forum du er innom nå? :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Dr_S Har du sett hvilket forum du er innom nå? :rolleyes: hehe, godt poeng.. men jeg for min del, ville faktisk heller kjørt rundt i en CSL som ser ut som min mod, i stedet for en original.. men smaken er som baken.. men nå var det vel helst mod'en som skulle kommenteres... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg syns dere er dritflinke og at det var en bra mod, hadde det bare vært en annen bil:D Neida dere skal få modde de bilene dere vil, bare ikke csl;) Syns at forbremsene så litt rare ut, litt store og hva er det orangsje på leppa nede til venstre? ellers en utroli detaljerik mod. må du på død å liv modde eller style csl burde det gjøres slik:cool: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR her er et bidra til en compo på digimods.. sånn passe fornøyd, kom med tilbakemeldinger folkens... original: mod: Forbanna rått det panseret ble! :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Oi! det er en av de beste moddene jeg har sett ! Du er konge i photoshop altså ! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hvor fant du det bildet Busjmannjen? Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 fottoet ar moddat by moa! Måsta jo visa hur en riktig BMW ska se ut! Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Andrew fottoet ar moddat by moa! Måsta jo visa hur en riktig BMW ska se ut! Ach JA! Das ist gut! Ja ich komt! Ja ich spritze! JAJA jerkoff Forslag til ny signatur Andrew: Überphet Pajero -Fullkittad, sänkt, importerade Öhlinsdämpare, turbo, lustig gas, kromade däck, kolfibersadel, konfettiutblås och en massa bling-bling Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg