Dr_S Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Da mener jeg en slik liggende flat spoiler i plast , ikke alu eller noe annet ræl PS. Forøvrig ser det ut til at photobucket fungerer utmerket := Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Var litt usikker på om crewmedlemet var ute etter taksenking eller takspoylare eller noe annet ræl...., så du fikk begge deler:D :D :D :D ;) Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 LOL! Nei, var ikke noe slikt jeg tenkte på :) Sånn her mente jeg: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 måtte prøve jeg også... ikke helt fornøyd men... Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 er det vannbasert lakk? renner nedover ruta lol :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ikke klag! gjorde det bare i full fart... for å prøve :op Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg