Henrikla Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Litt vanskelig å forklare, men har I det siste fått slags "surre" lyder fra selve radioen, kommer som oftest når jeg skrur på tenningen, men ikke alltid, hvis jeg kjører kommer den med en gang, var greit I begynnelsen men nå begynner det å bli virkelig irriterende! Noen som har noen eventuelle tips på hva det kan være? Hvis jeg legger press på selve konsollen fra undersiden virker det som om surringen blir tregere, akkurat som om det er en vifte som lager lyden? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 jordingsfeil en plass du må feilsøkke litt se om det er noen ledninger som er dårlige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikla Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Ok, takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikla Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Viste seg å være en dårlig vifte som satt helt til venstre i klimakontroll panelet! Kosta 400 å få sendt fra utlandet, dyrt sånn sett, men verdt pengene nå som det endelig er stille i kupeen!Bare sånn tips til andre som kanskje har samme probleme! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg