audunjo Skrevet Desember 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2014 hei! ka form skal verktøyet for fjerning av cd spiller ha på passat 3bg? vw beta spiller btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2014 bare å ta av ramma rundt og skru den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunjo Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2014 bare å ta av ramma rundt og skru den ut. skal den ikkje trekkes ut? :P ossen fjerner man ramma eventuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2014 rammen sitter bare med klips den bruk et tynt skrujern til å få løsnet den litt så tar du den bare av. Det er fire sånne hull i vert hjørne på spilleren der må du putte inn et uttrekk verktøy på alle fire så kan du dra den ut om du sjøner hva jeg mener kan legge med video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Desember 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2014 Du skal ikke gjøre som i videoen, det er for "Delta" spiller. Men er nesten likt. For VW "BETA" eller "GAMMA" trengs det 2 nøkler. De 2 nøklene brukes først på radiodelen, så tar du den ut, deretter setter du nøklene inn i CD-spiller delen . Dytt nøkkelen hardt og langt inn. For å få nøkkelen ut igjen, må du trykke inn en "metallklemme" på siden av spilleren. På radiodelen skal en nøkkel inn i sporet som er ved "CD-spoleknappene", og den andre nøkkelen skal inn i sporet ved "neste sang" knappene (disse knappene er på hver sin side av displayet). På CD-spilleren skal nøklene inn i sporene på hver sin side av der du putter CD'en inn. Har gjort dette i min bil også! Hadde samme type spiller som deg. Lagde en guide for lenge siden fra min gamle 3bg, men bildene har forsvunnet.... Guiden: http://www.bilforumet.no/topic/269806-hvordan-ta-ut-original-2din-spiller-radiokassettecd/ Nøklene ser slik ut: Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunjo Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Du skal ikke gjøre som i videoen, det er for "Delta" spiller. Men er nesten likt. For VW "BETA" eller "GAMMA" trengs det 2 nøkler. De 2 nøklene brukes først på radiodelen, så tar du den ut, deretter setter du nøklene inn i CD-spiller delen :). Dytt nøkkelen hardt og langt inn. For å få nøkkelen ut igjen, må du trykke inn en "metallklemme" på siden av spilleren. På radiodelen skal en nøkkel inn i sporet som er ved "CD-spoleknappene", og den andre nøkkelen skal inn i sporet ved "neste sang" knappene (disse knappene er på hver sin side av displayet). På CD-spilleren skal nøklene inn i sporene på hver sin side av der du putter CD'en inn. Har gjort dette i min bil også! Hadde samme type spiller som deg. Lagde en guide for lenge siden fra min gamle 3bg, men bildene har forsvunnet.... Guiden: http://www.bilforumet.no/topic/269806-hvordan-ta-ut-original-2din-spiller-radiokassettecd/ Nøklene ser slik ut: Takker! Da vet eg ossen det gjøres, trodde det var sånn men var litt usikker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg