jacobsen84 Skrevet Desember 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 Hei. :) Jeg bare lurte på hvor jeg kan få tak i nye display til min a4. det er pixelfeil på tripteller og informasjons bilde i midten. er det noen andre displayer som går overens med den jeg har? altså nyere eller må jeg ha tak i helt likt? og når jeg da skifter denne ut blir ikkje kmstand og sånt feil eller ligger det i systemet uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 sånn nyere som f.eks dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 Dette er den gamle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 det jeg tenker på er så fall display som er till samme karroseri altså b5 fram til 2000 mod. den bilen jeg har er en 98mod. tenkte liksom f.eks fram til siste utgave av b5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg