ladda_på Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Lurer bare på hvor det er greiest å handle bildeler til min 1999 mazda 323f? gjerne så rimelig som mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Skruvat.no er ei bra side :) bestilt der fleire gangar. god service, kvalitetsdeler(for det meste fra tyskland) og rimelige delar. Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Tusen takk skal du ha :) Men der må du betale for frakt+moms+toll? blir uansett billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Tusen takk skal du ha Men der må du betale for frakt+moms+toll? blir uansett billigere? Ikke så mye i frakt og tulle gebyrer ""Kun 79 nok for frakt inkl mva & toll, uansett størrelse! Fri frakt for nye kunder ved kjøp over 600 kr"" Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Jøss, nei det var jo ikke noe å si på :) Skal ha 2 bremsekalippere (foran) en bærebru og sansyneligvis en lamdasonde... da bilen fusker noe sinnsykt ved tyngre gasstrykk.. fungerer helt grusomt når det er veldig varmt ute, eller regner.. utenom det, så er det best når jeg har kommet opp i fart og holder jevn gass.. da kjennes det veldig lite.. innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Har sjekket skruvat, og dem har lite deler til min type bil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 13, 2014 Rapporter Share Skrevet November 13, 2014 Jeg vil foreslå Meca eller Bilxtra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Meca har jeg ikke sjekket.. men bilxtra er svindyre.. Men takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 14, 2014 Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 http://www.veng.no/ Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 14, 2014 Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Hvis du mener Bilxtra er svindyre sammenlignet med merkedeler så er jeg redd du letter etter deler på feil måte. Hvis det kun er pris som gjelder så ender du nok opp med deler av svært dårlig kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 14, 2014 Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Bildeler.no! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Takker for svar alle sammen! :) Bildeler.no hadde litt mere til min bil enn skruvat.. GOD HELG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg