Shiro Skrevet November 6, 2014 Rapporter Share Skrevet November 6, 2014 Hepp! Kjøpte nylig en brukt passat stasjonsvogn, er noe små biter som mangler her og der som irriterer meg feks så mangler det deksel over taklyset inne i bilen bak, og luken over sigarett uttaket noen som har noe forslag til hvor jeg kan få kjøpt noe sånt? finner sikkert på ebay men da stopper det mer i engelsk og hva jeg skal kalle de diverse gjenstandene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 6, 2014 Rapporter Share Skrevet November 6, 2014 Ta en tur innom din lokale hugger ;) Spør pent om du kan gå rundt å plukke deler selv Gjort det med flere av bilene jeg har hatt tidligere Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shiro Skrevet November 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Doh! at jeg ikke tenkte på det! Må stikke en tur å lete litt Men så er det just in case jeg ikke finner noe, men det får jeg ta da :D takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg