rule Skrevet November 3, 2014 Rapporter Share Skrevet November 3, 2014 Har Opel Vectra A 1994 modell, 2.0 i. Får vann i bagasjerommet når det regner. Vanskelig å finne årsak til det. Har noen harr samme problemer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet November 4, 2014 Rapporter Share Skrevet November 4, 2014 Har samme problem,men vectra b, 2001 mod. kjem inn på høgre side, nede der det er lufting i innerskjem. Skjønar ikkje kvifor det skal klare å komme inn der. Eg fann feilen med å utstyre kona med hageslangen, eg kraup inn i bagasjerommet, og ho spylte forsiktig i kontrollerte former på bagasjeromsluka og rundt dieselpåfylling på høgre sida. Då fann eg problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 Har du takluke, da kan det være ene slangen som kommer ned og skal stå i en gummipropp (en på hver side) denne hender glir opp og vannet kommer inn. Har hørt noen som har lekket ved bakruten, baklykt og antenne. Det beste å gjøre er å tørke godt tørt å så finne frem hageslangen. begynn lavt på bilen å jobb deg oppover. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg