BBS Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 JL-Audio 12" W3-D4 Rå sub som er relativt lettdrevet og spiller utolig bra. ( Både høyt, fint og dypt !!!) Sub`en er ca. 1 år gammel og ble kjøpt ny på bilradiospesialisten i Kr.sand. Er lite brukt og i perfekt stand. Nypris : 3500 ,- Selges for 1500,- , bud blir vurdert . Fs 26,1Hz Qts 0,449 Vas 92,9 l Xmax 11,8 mm Effektivitet ( 1W/1m) 87.2 dB Sd 0,0526 M^2 Re 7,23 ohm Nominell impedans 2 x 4 ohm Power ( RMS) 250 W http://www.jlaudio.com/subwoofers/pdfs/12W3_MAN.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Flere bilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spekt Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Med kasse? Hvis ikke, selger du kassen med og til hvilken pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Selger den desverre ikke med kasse.. Må ha den selv forløpig.. Men du får kjøpt gode kasser i MDF på bilradiospesialisten til en grei pris. 990 ,- for portet eller lukket.. Har kun hatt subben i lukket kasse og kan sterkt anbefales.. tar "mye" mindre plass å.. 33 liter kontra 47 liter i porta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Selges HBO 1300 ,- ved rask avgjørelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Vil du bytte den mot en rå platespiller som kostet meg 7000,- ny ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Har desverre ikke behov for platespiller da jeg ikke har no vinyl.. men takker for tilbudet.. Kan nå selges med en fabrikkbygd lukket kasse i MDF på ca. 35 liter, har terminal og er trekt i sort. Totalt. sub og kasse 1800,- Tror det blir stress å sende den med kassa, så gjelder i første omgang i Trondheimområde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Det jeg kanskje tenkte var at hvis du ikke er interessert i platespiller selv, vil du nok klare å få solgt platespilleren for rundt 3000,- Den er selvdreven, følger med ustyr for hardt bruk pluss at den har mulighet for å kobles til digitalt stereo. pm meg hvis det blir interessant !:D mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by acoupe Det jeg kanskje tenkte var at hvis du ikke er interessert i platespiller selv, vil du nok klare å få solgt platespilleren for rundt 3000,- Den er selvdreven, følger med ustyr for hardt bruk pluss at den har mulighet for å kobles til digitalt stereo. pm meg hvis det blir interessant !:D mvh stian Den er selvdreven, hva tenker du da på? om det er remdrift/direkte drift på den. Åssen platespiller er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Det jeg mener er at den er motor dreven, ikke belte dreven som de gamle var. Her er ett lite bilde av den : Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Fremdeles til salgs: Kom med bud !!!!! Sub og kasse kan også selges hver for seg .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Selges nå sammen med en Alpine 4-kanaler.. 12" JL-Audio sub + lukket MDF kasse + Alpine forsterker = 3800 ,- Sender med 1 stk Monster signalkabler og 1 stk Ligtning A signalkabel ( begge 5 m ) ved hurtig avgjørelse !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg