møkkapassat Skrevet Oktober 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Hadde vann på gulvet i min 99 passat 1.9 tdi stv. Sentrallås, el vinduer/speil og interiør belysning sluttet å virke. Tømte og tørket opp vann. Fant lekkasjen og fikset det. Tok ut komfort enheten, åpnet den og tørket boksene. Og så la jeg selve kortet i en boks med ris over natten, og gjorde rent med q-tip og sprit. Og nå funker alt igjen. Håper dette tipset kommer til nytte for andre, da jeg har sett flere som har hatt det samme problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petimo Skrevet Mars 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2015 Hei! Jeg har også problemer med at det kommer vann inn på gulvet,hvor hadde du lekasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møkkapassat Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2015 Hei! Jeg har også problemer med at det kommer vann inn på gulvet,hvor hadde du lekasjen? jeg hadde lekkasje ved boksen til ecu. men kan være mye annet på din. er et kjent problem på passat, men begynn med å løfte på teppet å kjenne på isolasjonen litt oppover mot torpedoveggen. Det vil gi deg en pekepinn på hvor det kommer fra, kan også komme fra dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petimo Skrevet Mars 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2015 Det virker som lekasjen kommer ned over pedallene en plass. Jeg har hatt fugestoff på sikringsboksen og pollenfilter boksen (under panser)og rengjort dreneringer under batteri og bak bremseforsterker og gjenomføringen for panserlåswire,så hvor i all verden kommer vannet inn????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møkkapassat Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2015 ser det er noen som har prøvd med høyttrykkspyler for å finne ut hvor det kommer fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg