Norsmurf Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Har et akutt problem med en 323 GT 1.6i ... Bilen ble kjørt noen timer, og gikk helt fnt... når jeg parkerte, og bilen sto på tomgang i 5-10min, slokna den plutselg.. det begynte å bli ganske lite bensin, så jeg tenkte det kanskje var noe rusk i tanken som tetta filter e.l .. så, jeg fylte bensin.. men, det hjalp ikke... Jeg fant ikke ut av det, og en 'mekaniker' titta på det.. han mente det var bensinpumpa... Jeg var ikke helt enig, så jeg kola fra bensinrøret i mottorrommet, festa en flaske under, og, joda.. etter litt slit med startinga, kommer det bensin som bare det.. Fant til slutt ut at tennpluggene ikke gir gnist... men, pluggkabler & plugger virker fine.. og, rart at det skal skje så plutselig.. noen som har noen ideer, eller vet om noe av dette som er vanlig på en gammel mazda? Norsmurf Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg