dusico Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 ingen sp. er for dumme håper jeg... skal se på en accord 84mod. i dag, og etter hva jeg har hørt osv. så det blir nok denne bilen for meg! og da lurer jeg på trim/styling til denne???? kanskje litt gammel??:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har en original hekk spolier fra honda som er egentlig til en accord 90 mod, men mulig den passer på. Er i svart plast og er ikke lakkert. Kr. 500,- send pm:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 blei ikke no av den honda'n gitt... full av rust! føkk! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Det var synd det da... No skikkelig dritt det der med rusta ass!!angry Skal bytte hjulbuer på min egen nå før jeg lakkerer resten, ahr bare lakkert motorrommet enda.... Håper bare jeg får den feerdig til gatebil....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 hehe lykke til! håper bare jeg får meg bil snart jeg....:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg