Imsdal96 Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Morn på dere. Har hatt litt problemer med min Audi, men det viste seg å være LMM og vakumslangene. Så nå går den mildt sagt - bra. Har fått på turbotrykksmåler som jeg har koblet opp fra BSR. Usikker om det har noe å si fra 180hk modellene og vanlig 150hk modellene angående trykk. Bilen er ikke chippet, mener det skal være original eksosanlegg, bare fjernet den store feite demperen, Forge 007 resirk ventil og front montert intercooler. Bilen lader 0.6 vanlig, dette kan også ha noe med målern og gjøre på tanke på at alle mener de lader originalt på 0.4 - 0.5.. Men på motorveien fra jobb igår visste seg at bilen lada på 0.9, tja - var på vei til 140km/t. Var ikke mye på turtallet mener jeg. Kanskje 4200 omdreininger. Takk for hjelpen på forhånd! :) Siter Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 150hk lader vel 0.4-0.6bar, mens 180 lader 0.6-0.8bar +/- har jeg lest et sted (rett meg om jeg tar feil). Det er da på original motor Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal96 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 150hk lader vel 0.4-0.55bar, mens 180 lader 0.65-0.75bar har jeg lest et sted (rett meg om jeg tar feil). Det er da på original motor Det høres da riktig ut. Etter test så mener jeg tallene skal stemme, men usikker angående 0.9bar på 4200 omdreininger. A6 1999 1.8t lader vanlig 0.5 A4 1998 1.8Ts lader vanlig 06 Foreløpig skal det ikke være noe feil :P Siter Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.