Gå til innhold

Spacer

Ranger emnet


golfrider

Anbefalte innlegg

Har 25mm spacere liggende hjemme. Hadde dem på da jeg hadde 195/50-15 på. Det ble veldig gromt det, problemet var at dekket var en halv cm fra å gå utenfor hjulbuen. så dekket slo oppi hjulbuen. Men har man stive fjærer (type veldig stive) så skulle det gått greit. Skulle jeg bestilt i dag ville det blitt 20mm.

 

Liten sjanse for at snuten gjør noe med det. Ihvertfalll her nede. Jeg hadde ikkeno problem.utenom å ha folk i baksete, 1 i baksete og karr var 1/2 cm fra å slå nedi dekket. 2 i baksete og karr lå nedpå hjulet. Så forsøk med 20mm!

 

Jeg betalte rundt 1400,- på Powerzone for de. Det var H&R om jeg ikke husker helt feil.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

du skal ikke selge de 25mm spacerne vel?

 

Tja, jeg bruker de jo ikke, og de ligger bare å dvaler på rommet. Men jeg skal bare få målt de igjen så jeg er 100% sikker på at det var 25mm. Kan jo ta bilde av de også så du får sett hvordan de ser ut. Jeg får ordnet det senere i dag ettersom jeg bor hos dama og må hjem til muttra for å få gjort det. Kan sende deg en pm da det er gjort. Sørg for å ha innboksen tilgjengelig da :P slett eventuell post om innboksen er full. Kan få de billig.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, bolter følger med.hehe.men problemet igjen er at de kun selges parvis. og jeg har kun et par som jeg da hadde på bakhjulene.skal du ha på alle fire hjulene må du også kjøpe et par nye slik at du har 2 par.Men jeg stikker hjem nå for å ordne bilde og sikre meg at det var 25mm som jeg mener bestemt det var. så får du selv bestemme hva du vil gjøre.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår