peder92 Skrevet September 11, 2014 Rapporter Share Skrevet September 11, 2014 Hei, har hatt bilen på etterkontroll nå etter for høyt avgassutslipp på eu.kontroll. Men det var fortsatt for høyt nå etter bytte av tennplugger, olje, oljefilter, luftfilter og bensinfilter. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for og få avgasen innenfor kravene? Trenger virkelig hjelp til dette :) Så takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet September 12, 2014 Rapporter Share Skrevet September 12, 2014 hei hvis du skriver vilke bil det er med årsmodell og motor og om det er forgasser eller innsprut så blir det veldig mye lettere og hjelpe, men kan hvere så enkelt som at katalisatorn har takka for seg. hvor mye ligger den over kravet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2014 det er en stv 1998 modell 1,6l 3b. og jeg har egentlig ikke peiling om det er forgasser eller innsprut... jeg vet ikke hvor mye den ligger over, men fikk hvertfall 0,67 på målinga, vet ikke hva det skal ligge på for og bli godkjent jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg