EvenS Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Har utrolig lyst til å gjøre så mye utav min Polo og, hvis ikke den selges. Men har rett og slett ikke pikk til å begynne å skjære å sveise på dyre orginal deler + at kunnskapen ikke er helt på topp:D Toppers at noen tør å ta den helt ut :dude: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 kjettingen er der for at luka ikke skal opnes helt..skal jo vise at luka er cleanet;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Grattis Vidar ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 fikk satt på bakluke lås i chrom idag:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Blueboy fikk satt på bakluke lås i chrom idag:) bitt av chrome basillen ser jeg ;) berundrer pågangs motet ditt vidar... enten har du mye fritid eller så er du flink å kombinere dama/bil/jobb.... er jaggu ikke enkelt det....... :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 hva har skjedd med genseren til han fyren til høyre ? :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Gou bitt av chrome basillen ser jeg ;) berundrer pågangs motet ditt vidar... enten har du mye fritid eller så er du flink å kombinere dama/bil/jobb.... er jaggu ikke enkelt det....... :) lite fritid, bare prioritering:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 ikveld har jeg pussa og polert forsterkeren litt:) slik så den ut før: slik ble den etter noen timer med pussing og gnikking med autosol til slutt: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Du har planer om å ta Pokalsieger i Schafflund ser jeg:) Ble bra det her Vidar. Sett programmet for Schafflund? Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 looking good ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by 18tom Du har planer om å ta Pokalsieger i Schafflund ser jeg:) Ble bra det her Vidar. Sett programmet for Schafflund? nei pokalsieger blir det nok ikke du,nivået på de tyske bilene er høyt! så programmet ja,ser ut som om det kan bli ei fin helg!:) holder på å pakke i bilen nå! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Blueboy nei pokalsieger blir det nok ikke du,nivået på de tyske bilene er høyt! så programmet ja,ser ut som om det kan bli ei fin helg!:) holder på å pakke i bilen nå! dere(du) får ha en fin tur Vidar ! tyske biler er generelt sinnsykt gjennomførte... Men du får håpe på en Pokal ! (Sett på org.speil og lakk også den "svarte" festeplaten)... Det tror jeg hadde gjort seg ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 God tur :) Og ta gjerne bilder av alle fete 'roccos ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 takk:) skal få knipsa noen roccos ja! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 sitat maxpower: "Croming the door-locks make them work so much better" nydelig nydelig!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg