VAG-DIESEL-RAT Skrevet August 17, 2014 Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Hei, noen som hadde gidda å være så snill å hjelpe meg og sette på ocean mk18 på bilen sliter med å velge farger på felg, på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 17, 2014 Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Prøvd å søke på ocean mk18 på google.no under bilder? Kommer kun opp bilder av volvo da. Så da kan du jo se hvordan det blir der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAG-DIESEL-RAT Skrevet August 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Jeg vet Men lurer veldig på hvordan det blir på min bil med den fargen på bil osv Så håper noen gidder å hjelpe meg med dette selv om jeg kan søke på google men det er jo ikke min bil på google og fant ikke mange med hvite mk18 på google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg