Passelat1 Skrevet August 11, 2014 Rapporter Share Skrevet August 11, 2014 Har en passat 3bg 2003mod for en stund siden startet abs/antispin og glødelampa lyse. Så litt etter og fant ut at bremselyset i bagasjeluken lyste ikke når jeg holder inne bremsen. Varsel lampene sluttet og lyse og bremselyset funket igjen en uke etterpå. Men nå har jeg samme feilen igjen... Noen som vet hva det er? Dårlig kontakt bremselysbryteren? Noen opplevd noe liggende som kunne ha hjulpet meg så hadde der vært hyggelig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Har hørt om den feilen før, du må nok bare bytte bremselys bryteren, den som sitter oppunder bremsepedalen. Hvis du scanner for feilkoder så har du nok en feilkode på "Brake light switch" skal være lett å bytte. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg