Gjest JHanzenn Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Heisann! Har kjøpt ny girkule, så tenkte jeg skulle skifte ut den gamle girkula med den nye. Bilen er en Volvo 850 1996model. Hadde vært veldig bra om noen kunne svart meg på det:) har ikke peiling selv hvordan man gjør det såå.. Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Vett Ikkje hvordan det er oss deg men normalt sett er disse barre skrudd på, se inni den nye om det er gjenger så burde du få en liten antydning hvordan det gammle er festet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JHanzenn Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Vett Ikkje hvordan det er oss deg men normalt sett er disse barre skrudd på, se inni den nye om det er gjenger så burde du få en liten antydning hvordan det gammle er festet. Prøvde å skru den av, men det gikk ikke. Den rikket seg ikke litt en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Er dett sånnt"skinn" rundt kan du prøve å løsne dette og se om du ser noe under der, splint eller lignende, men som sagt vett Ikkje eg hvordan det er på Volvo, på både VW å Audi er di barre skrudd på. Ingen son har greia på Volvo her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JHanzenn Skrevet August 7, 2014 Rapporter Share Skrevet August 7, 2014 Noen som vet hvordan ? Har enda ikke fått den shit kula av! >:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg