Aero Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Har sittet og lekt meg litt med den nye Saab-97, er ikke så veldig dreven så kommentarer tas imot med stor takk :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ser ikke så værst ut dette her :D Gitteret er ikke så pent, og fronten passer liksom ikke helt. Har solen falt ned fra himmelen, eller bomma du bare når du skulle tenne tåkelysa??:D:D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hehe Jeg prøvde å skjule manglende refleksjon/passform på frontfangeren med en lens flare :p Passformen er nok litt ute & kjøre ja, men fant bare det ene bildet av Hirsch fronten på en 95, og det var i tillegg lite :p Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ble tøff den der! skikkelig pimp-mobile:) Enda et saab-tryne, ser du ikke har så mange postinger.. hehe mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 stilig mod . ,men synes du bruker litt kraftige og mørke farger. hvis du bruker litt lysere ser det mere ekte ut ... også kan du jo kappe front leppa litt på venstre sia så den passer litt bedre .. eller ser litt mer rund ut liksom .. bare mitt syn ;) med bra jobba ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg