oddhermann Skrevet Juli 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 hallo! nå skal dere høre..jeg har en 1990 chevrolet silverado 6.2 k2500 ext cab hvor det ikke finnes strøm. det var en dag her jeg skulle kjøre på jobb(kom meg til) men da jeg skulle hjem å vridde om nøkkelen forsvant plutselig alt av strøm? tok den ut,og prøvde på nytt men den kutta igjen.så prøvde jeg en 3 gang og da ble den borte i noen minutter.i ettertid når jeg har prøvd har det gått fra å bli borte i sekunder,til minutter til timer og nå er den borte for godt(har vært borte i langlang tid! har sjekka startern og ledningene fra batteriene og ned.prøvd 2 nye batterier,sjekka alle sikringer inne i bilen ( ikke i motor rommet,hvor ligger i såfall disse? kan det være en hovedsikring?) har bytta tenningslås og sjekka alle ledninger nedover i rattstammen. trenger virkelig hjelp! er ikke noe elektriker å skjønner meg lite på elektro... - Odd Hermann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Mens du e så godt i gang med sjekkingen så kan du sjekka alt så gir start strøm. Det letteste e ofte og bruke ett test lys og se om du får strøm i det heila tatt mulig det e brudd el dårlig ledning Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Er det ikke en stor svart plastkasse på venstre side i motorrummet som inneholder sikringer mmm (som på nyere modeller)? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg