Arvega Skrevet Juli 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2014 Hei! Gassfjærene (demperne) i bakluken på min Peugeout fungerer ikke. Vet noen om det går greit å skifte disse selv uten noe spesialverktøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViRuller Skrevet Juli 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2014 Som regel er gassfjærer til bakluka rimelig greie å fjerne. På de bilene jeg har hatt ( Saab, Volvo, Honda, VW ) har det kun vært snakk om å skru løs den ene enden av demperen, for så å klipse av den enden som ikke er synlig. Jeg ga den en "kakk" oppover, for å løsne bakre feste. Du skulle komme langt med et par skiftnøkler og et lite flattjern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvega Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2014 OK, takk for tipset. Da får jeg finne fram verktøyet og prøve selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg