xphenz Skrevet Juli 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2014 Jeg kjøpte nylig en 99 modell D2 delebil med 3.7 V8 motor. Jeg rakk akkurat å kjøre den av biltralla hjemme på gårdsplassen før regreima røyk. Er det en liten sjangs for at dette har gått bra, og det bare er å sette på ny reim? Det var ingen ulyder når det skjedde, og motoren går rundt når man kinner. (Trodde den først var tom for bensin) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Juli 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2014 hei det er to muligheter for og finne ut av dette på, den ene er og sette på ny reim og dra motorn rundt for HÅND og kjenne etter om det butter, ulyder. alle merker skal hvere på riktig sted selvfølgelig og ta en kompresjons test av alle 8 sylindra. ellers så er det jo og pelle av toppene og se. håper at alt ordner seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xphenz Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2014 Takker for svar. Jeg lurte på om jeg skulle sette på ny reim og håpe på det beste, men det er sure penger hvis det ikke har noen virkning. Jeg kjøpte bilen for å bruke andre deler, men det er jo et pluss at motoren sviver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg