jbulling Skrevet Juni 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 Clutchen har sluttet og virke samtidig som at det gikk tomt for bremsevæske pga lekkasje. Har luftet uten at det ble mye bedre,bilen går såvidt fremover når den står i gir og clutchen er inne. Har jeg så uflaks at den kan være utslitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbulling Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 Er det ingen som kan gi meg noe svar på dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisGolf Skrevet Juni 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 kjenner ikke mye til disse bilene, men om de har hydraulisk slavesylinder - har du luftet denne? evnt sjekket den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbulling Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 Har luftet den,men lurer på om lekkasjen på bremseslangen kan ha noe å si i forhold til dette? Det er vel samme kretsen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2014 Bremsene og clutch har ikke samme krets,de deler bare væskebeholder. Virker som du rett å slett ikke har luftet godt nok,noe som er en kjent problematikk ved kasse/slave bytte på tverstilte med hyd clutch. En enkel måte å få ut lufta er å presse bremsevæska feil vei. Inn via luftinga ettersom lufta alltid vil opp. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbulling Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2014 Noen som vet om bremsecaliperen bak fra fremhjulsdrift kan brukes på Syncro? Eneste forskjellen jeg kan se er at bremseslangen går inn på undersiden av caliperen på syncro og oversiden på fremhjulsdrift. Håper noen kan svare meg på dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg