volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Skal du ikke skifte panelet på dørene? Bare seter? For hvis du tenker at bak dør panelet passer inn i en 3 dørs så tror jeg personlig det ikke går. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Neida, ingen fare med det. Tenkte i utgangspunktet bare å bytte seter. Eventuelt så får jeg prøve å få tak i dørsider senere, men driver å ser på noe custom der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Nope desverre ! Det er personlig det fineste! Det er lyst blått/grå så vidt jeg husker. Og striper i kryss elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Hmm:/ høres spennendes ut. Men har du noe som fanger oppmerksomheten min kanskje? Som du kan ta med om du kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg har et blått interiør per dags dato - Forferdelig farge. Men kult når det er såpass bra stand som det jeg har nå Men vil helst ha noe nytt :P Hva tenker du på da? :)Noe spesielt du er ute etter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Noe spesielt du er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Nei. Har liggende som du kunne tenkt å fjærne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg kan se hva jeg finner! :)Jeg har no boblefelger med adapter, som passer da rett på 4x100 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Adapter er væl greit ulovlig? Og bilde av boble felgene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Trenger ikke bruke dem på EU-godkjenning da :)Beskyttes godt av boblefelgene. Må under bil for å se dem :) Kan sende på e-post :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 De er kule men ikke det jeg leter etter når det gjelder felger. Hva henger på hengerfeste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Tenker du på tauekroken foran? :) Det er bare en ledning som jeg hadde lagt opp til vifte som jeg måtte feste et sted :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Hehe! Motor du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 1.6 med 1.8 forgasser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg