Brekki Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Hei!Har endel liggende som jeg tenkte å sette inn i nye bilen nå (Golf 4). Noen som har noe erfaring med disse forsterkerne? *Power Acoustik Gothic Series OV-1600 *Alpine V-Power mrp-f200 Har et seas lotus sw300 basselement jeg har i en lukket kasse og et seas performance frontsett. Hvordan burde jeg koble opp dette for å utnytte det best mulig? Må jeg bruke begge forsterkerne? Tanken nå er å brokoble Power Acoustik ampen til sub og brokoble alpine ampen til frontsettet, hvordan ville det blitt? Er disse forsterkerne greie til dette oppsettet? Syns frontsettet, særlig mellomtone spiller litt rart, men det er kanskje bare noe med delingen som gjør at de hver for seg låter rart? Spiller nå foreløbig bare gjennom forsterkeren i CD-spilleren, så det vil kanskje låte bedre hvis jeg kjører gjennom Alpine? Noen med erfaringer fra dette frontsettet? Diskantene er ødelagt (tilkoblingen løsnet fra høytalerhuset når jeg løsnet en kabelsko:s), forslag til noen greie til en god pris noen som matcher oppsettet mitt? Mange spørsmål dette her, men takker på forhånd for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Både suben og frontsettet er meget bra saker, ikke det råeste når det kommer til trøkk, men det spiller veldig pent. Det blir helt rett som du sier, Power Acoustic til suben, og alpine til frontsettet :) Disse diskantene passer fint: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4014&katid=24&id= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekki Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2014 Takk for kjapt svar, da blir det nok kabeltrekking idag! Blir det riktig at jeg burde brokoble begge forsterkerne? Diskantene var kanskje litt i dyreste laget da jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å bruke noe særlig penger og bare bruke det som lå liggende :-) Har et drog av en 50mm kabel, trur du det er nødvendig eller kan jeg trekke en 8 gauge fra Stinger som jeg også har liggende. Blir "LITT" lettere å legge:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2014 8 gauge blir alt for tynt til de forsterkerene, så legg 50mm2 kabelen du. Du brokobler begge forsterkerene ja. Billige diskanter: http://www.elutstyr.no/bilstereo/hoyttalere/diskanter/hertz-dieci-dt-24-3-24mm-diskanter-m-delefilter-par.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg