micrakid Skrevet Mai 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 Hei! Kjøpte meg nylig en Audi A6 C6 med 2.4 litern. Etter noen langturer begynte oljelampa og lyse. Stusset litt på dette, siden bilen nylig hadde hatt longlife service med oljefilter og oljeskift hos Møller. Etter 4000 kilometer har jeg fylt på over 1 liter. Merket også at etter siste oljefylling at bilen bruker litt lengre tid på å starte (tenne) når bilen har stått stille en stund. 1. Er det normalt at denne bilen bruker så mye olje? 2. Kan årsaken til at den bruker noe lengre tid på å starte, være at jeg sist gang fylte på med en annen og litt dårligere olje? Masse takk til de som svarer! For ordens skyld har bilen nå gått 194 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 1. Ja, dessverre. 2 Nei, med mindre du fylte på tungolje. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg