ole.mann09 Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Hei noen som har erfaring med vaskehansker, ser at de selger det litt forskjellige plasser, men har aldri prøvd dette siden eg alltid har brukt svamp, fant noen hos partsandretards, men er det så bra som folk sier?? link http://www.partsandretards.no/bilpleie/vaskehansker/pr-wazzeldazzel hva vil dere anbefale?? mvh ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Helt greie å bruke. Litt store. Jeg har middels hender, og mine sitter løst. Kunne vært et hakk strammere rundt håndleddet. Vet ikke om de finnes i forskjellige str? Du burde se på biltema sine hansker http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Vask-og-Rengjoring/Borste-og-svamp/Mikrofiberhanske-3696/ Fordelen er at disse har fingre. Så du kan vaske lettere mellom eikene på felgene, under skjermbuen osv osv Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 de fra biltema bruker jeg på felgene mine..Selv kjøpte jeg Hansken Fra Swissvax og er kjempe fornøyd! holder på Masse vann og generelt god. Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2014 Jeg har sånn vaskehanske. Synes den er lettere å vaske med enn svamp, hold mye såpe og vann. Men du blir sliten i armene av å vaske med hanske, lol :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mai 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2014 dra på Bilxtra og kjøp maguires hansken 249,- verdt hver kr. så kjøper du biltema og vasker felgene med ;) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole.mann09 Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 tok turen til mekonomen og kjøpte 2 stk like vaskehansker, alltid greit og ha to, funka knall bra og er meget fornøyd med de, hold godt på vannet!, etter det tok eg turen innom biltema og kjøpte den med fingrer, men den fikk et lite hull med engang, også hold den dårlig på vannet mvh ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg