mabe1703 Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Var ute en kjapp tur ca en 30 min tur kjøring da jeg kom hjem åpnet jeg panseret, for å sjekke om ballasterne til xenon kit'et mitt fortsatt var godt på plass. Dette er ikke et DRITTKIT men et retrofit sorce kit, på 35w og 6000k. Jeg la merke til at ballasteren, og canbus fjerneren var UTROLIG varm og lurer derfor på om dette vaneligvis blir ganske og da mener jeg GANSKE varme? er 33 grader ute nå oxo så bilen koker jo nesten på tomgang :P men noen som har vært borti no slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Ikke peiling om det er normalt. Men ganske varmt i været også da. Sjekket mine ballaster etter timers kjøring, ikke noe varm. Aldri vært varme heller. Så er sikkert ikke helt normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Ikke peiling om det er normalt. Men ganske varmt i været også da. Sjekket mine ballaster etter timers kjøring, ikke noe varm. Aldri vært varme heller. Så er sikkert ikke helt normalt. De var så varme at jeg brant meg skikkelig når jeg tok på de, og slik var alle ballasterne (nær,fjern,spredere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Disse har jeg hørt blir sykt varme. De må skrus fast til chassie på bilen for å få god kjøling fra metallet der Men jeg har ingen varme i mine ballaster med innebygd motstand. Har vanlig digitale AC slim ballaster. Kjøpt hos en norsk nett butikk Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2014 De var så varme at jeg brant meg skikkelig når jeg tok på de, og slik var alle ballasterne (nær,fjern,spredere) Hørtes nesten brannfarligt ut. Tror jeg ville byttet de ut? Var fjernlys ballasten varm uten at du brukte fjernlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg