coolface Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hei!Måtte bytte ut termostaten på min c180 1995 modell, kjøpte en på biltema for 200 kroner og tenkte alt var greit. Kom hjem og henta den ut av eska så så jeg at den nye termostaten hadde noe den gamle ikke hadde. Det stikker noe ut på sida hvor jeg tipper man skal feste en slange, men den gamle hadde ikke dette. Monterte den likevel bare for å prøve, når motoren ble 80 grader så spruta det ut vann her. Noen som vet om jeg kan gjør noe med dette eller må jeg finne meg en annen termostat? Her er bilde av den gamle og den nye: http://imgur.com/a/37VQC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Du kan sette på en kort slange og sette en bolt i enden. Fest bolten men slangeklemmer. På en Sierra jeg hadde var det et slikt uttak som var blendet med en gummihette og slangeklemme fra fabrikken. Hetta sprakk og jeg ente opp med slange med bolt i så lenge bilen gikk. Uttaket der er vel for en slik frostvesketank som noen biler har ved radiatoren tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolface Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Ok da gjør jeg bare det. Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg