Shyggen Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hvor i landet holder du til? Når skal jeg lære meg å titte på profilen! argh.. :) oslo omegn.. :) Fredriksta omegn her.. meget intressant, svarer deg iløpet av uka.. trenger gummi til man skal til lillestrøm å råne :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Alltid greit med gummi ja ;) Bare å si ifra så ordner vi nok det :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Du kan jo se på bildet i avataren min, der er bilde av bilen min med 10*17 og 245/35 dekk. Ligger også bilder av bilen min i garasjen på den nye hovedsiden til bilforumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg