Lutador Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei, Fikk nettopp telefon fra min frue om at bremsene på hennes Golf 3 sluttet å virke. Kva burde eg sjekke når eg kommer heim igjen? Noen umiddelbare ideer? Takker på forhånd for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Stein hard pedal eller ingen pedal? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Hvis ingen pedal -> Veskenivå i beholder -> finn lekasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lutador Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Vanskelig å få informasjon ut av disse damene, men pedalen ga visst ikkje nevneverdig motstand. Den kom visst også tilbake igjen etter kvart. Ho har ikkje brukt bilen sida. Væskebeholderen såg ut til å vere på et fornuftig nivå. Testa bremsekraftforsterkeren og den virka ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Snodig. Eneste jeg kan komme på er at jeg tråkket et stempel ut av sylinder på trommel bak pga slitte uoriginale bremsebånd bak på Toyaota. Det krevde litt press før den poppa ut og så smatt den på plass igjen slik at det var litt motstand intill man igjen trykket så hardt at den poppet ut. Spennende tur hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lutador Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Fått vite at hennes far skal reparere kva enn det er i helga, så då slipper eg å bruke meir energi på det:) Takker for svar folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg