mabe1703 Skrevet Mai 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2014 Hei, skal koble us / xenon kit på min A4 04 modell. (trenger ikke no prek om at dette ikke er lovlig o.l.) men lurer på om noen har tatt ut lykter på sin a4 04 før. Mange som sier at jeg må ta av fangeren for i det heletatt kunne ta ut lyktene, og noen sier jeg kun trenger de 2-3 skruene ved lykta for å kunne ta den ut. Noen her som kan bekrefte om fangeren må av eller ikke? (må ta ut lyktene pga at det er så utrolig dårlig plass der fra før, og vanskelig å komme til med balaster o.l.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2014 På B6 trenger du IKKE demontere fanger. Det sitter to torx skruer på toppen av lykten, en på innsiden (mot radiator) og en bak lykten. Den på innsiden og bak sitter nederst på lykten, så du må se ned ovenfra for å finne dem. Du skal skru helt ut de på toppen, de to andre skal bare løsnes. Etter dette kan du trekke hele lykten ut når du kobler av kabelen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2014 På 5/1/2014 den 2:18 PM, al3x skrev: På B6 trenger du IKKE demontere fanger. Det sitter to torx skruer på toppen av lykten, en på innsiden (mot radiator) og en bak lykten. Den på innsiden og bak sitter nederst på lykten, så du må se ned ovenfra for å finne dem. Du skal skru helt ut de på toppen, de to andre skal bare løsnes. Etter dette kan du trekke hele lykten ut når du kobler av kabelen. Tusen takk, da ble det litt lettere å få gjort dette, ettersom jeg ikke kan så mye om bil :D takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg