Grimslabben Skrevet April 25, 2014 Rapporter Share Skrevet April 25, 2014 hva må man gjøre om jeg kjøper en brukt pickup på gule skilter fra forsvaret? må jeg da bare betale veiavgift og kjøpe nye skilter? eller er det mer hassel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet April 26, 2014 Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 hva må man gjøre om jeg kjøper en brukt pickup på gule skilter fra forsvaret? må jeg da bare betale veiavgift og kjøpe nye skilter? eller er det mer hassel? Kjenner ikke reglene men er den veteran så er det uansett enten gratis eller veeeeldig billig så årsmod. hadde hjulpet EaglePilot reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 30, 2014 Rapporter Share Skrevet April 30, 2014 Har sett flere eks-militære biler (Geländewagen) på hvite skilter, så det er nok ikke noe problem med omregistrering. Hør med din lokale trafikkstasjon. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg