skropel astra Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 hei lurte på hva jeg kunne få for denne sånn ca. det som er bra med den er at det står ett nytt eibach pro senkesett på den og følger med heilt ny dietrisch rs2 fanger med sota blinklys i må lakerest. og det er airbag-sentrallås- cd spiller med bluetooth- bra front høytalere jbl - heilt intriør. nye dekk på 15" alu felger og 14"alu piggdekk- hella golf 4 look lykter. er ein 1996 modell 1.9 tdk det negative er: litt små rust nede på dører og slakkt handbrekk. er litt stygg i lakken . usikker på når reg reim var skitet sist men forige eiger mente det var rundt 150000km er nå godt 237000. senkesett er ikke godkjendt i vognkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Eg rekner med 10-15k. Den er ikkje nylig EU-ok. Du vet ikkje når reg.reim er skiftet. Og senkesettet er vell kanskje ikkje godkjent i vognkort? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet April 17, 2014 Rapporter Share Skrevet April 17, 2014 Skal du selge så tar du og polerer hele bilen, rydder og vasker og legger du den ut for salg, prøv og få den så strøken som du klarer og gidder. er bevist av naf at det er lønnsomt og man får garantert mere for bilen. At senkesettet ikke er i vognkort dritter han ungdomen som kommer til og kjøpe den da han syns det nok det er helt rått med styla å senka første bil:). Handler om å ha en posetiv innstilling:). Lykketill med salg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet April 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2014 senkesett er ikke godkjent i vognkort nei. skal på eu i september. ja må prøve og få vasket og polert den før salg :) har vert lakert før jeg fikk den noen plasser så er litt farge forsjell for eksempel på panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 Du ville nok kunnet hevet prisen ganske betraktelig om du byttet registerreim og tok en tidlig EU godkjenning. Selger du den nå blir det litt for åpenbart noe man kvitter seg med før EU og før Reg reim ryker. Moccelite reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet April 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 Hvor lenge før kan jeg eu godkjenne den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 4mnd før den skal vere Eu-godkjent :) Så skal den vere eu-ok i oktober så kan du sette den inn i juni(hele juni). :) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg