srokland Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Ford Transit Sport 2011 med en 140HK diesel motor selges, KM 102 000. Bilen har en del utstyr som navigasjon, webasto, setevarme.... Tøffeste varebilen du kan få tak i etter min mening. Pris kr 175 000,- ink omreg Kontakt 988 71 971 eller steve@svindalbil.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Husk prefiks forran alle trådtittlar på kjøp og salg. (Kjøpes: Resten av trådtittelen.) eller (Selges: Resten av trådtittelen.) avhengig om du vil kjøpe eller selge noko. Firma har ikkje lov til å starte eigne tråder med annonsering av deira produkt og tjenestar her på forumet. http://www.bilforumet.no/topic/264718-regler-for-kjop-og-salg-les-dette-for-dere-poster-viktig-info-til-firma/ Gjennopnet, trådstarter er ansatt i bilfirma, men annonserar privat. Jeg jobber i ett bil firma, men det som jeg har lagt ut her er privat. Trodde det var lovlig? Steve Røkland www.steverokland.com Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg