mabe1703 Skrevet April 15, 2014 Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 Har akkurat fått meg ny bil å tenkte jeg skulle sette på noen nye felger. Har sett meg ut disse: http://tinypic.com/view.php?pic=34dhhki&s=8#.U00UFvl_t1Y men har ikke peiling på hva de heter... noen som veit ?? og hvis ikke...er det noen som har noen meninger om noen andre felger som kan være fint på en slik bil? (er ikke så "fan" av så mange eiker") har et sett med rs4 felger men ser litt for "pinglete" ut på denne bilen... Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 15, 2014 Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 Mitt forslag: RS6 type 1, 5 massive eiker Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 Mitt forslag: RS6 type 1, 5 massive eiker Hmmm har fått det forslaget før i dag oxo... men er faktisk ikke helt sikker hehe... Liker de felgene godt og er mer "fan" av mindre eiker på en slik bil. Prøvde å sette på mine rs4 felger men ble for så for "pinglete" ut etter min mening :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg