kimbor Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Hallo, er blitt eier av en 2004 mod berlinge 1,4bensin med litt feil og mangler. Det to tingene jeg er litt usikker på er, det er vått på gulv teppet fører side. Er det en "vanlig" plass disse lekker inn vann? Problem nr 2 er at når varmeapp står på kald luft så kommer det ganske varm luft ut i stedet for, merker forskjell når jeg skrur den helt på fullt. Tipper at det er noe spljeld og noe greier? takker og bukker for svar. mvh Kim Børsheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet April 15, 2014 Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 Angående vann er det sannsynlig at det enten lekker fra slange eller varmeregisteret i bilen, eventuelt gjennom utett skjøt i torpedovegg evt. Et annet alternativ er så klart annet hull/sprekk i gulv/side. Så vidt meg bekjent ingen særs gjennganger. Hva anngår varmeproblematikken så er det her fristende som du sier å skylde på spjeld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbor Skrevet April 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 Oki, jeg demonterte dekslene ved vindusviskeren og der var det store mengder med blader som lå og var begynnt å råtne. Tenkte kanskje at disse tettet dreneringen, så venter på en regn dag å få sjekket ut om det blit våt igjen då. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Nå er jeg usikker på om det er aktuelt for denne modellen. Men har tidligere vært borti at pakninger rundt klimafilterhuset har takket for seg som følge av manglende drenering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg