Darkstar Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Ønsker å kjøpe Mazda 323 GTR, må være i god stand og uten rust! Alt av interesse! Send e-post eller PM med bilder og info. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Denne bilen eies av en kamerat av meg. pen bil i sinnsykt bra stand. Ikke grisekjørt, ikke blodtrimmet. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TP Racing Denne bilen eies av en kamerat av meg. pen bil i sinnsykt bra stand. Ikke grisekjørt, ikke blodtrimmet. Ja, bilen virker meget bra den. Men liker ikke sedan utgaven av 323. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TP Racing Denne bilen eies av en kamerat av meg. pen bil i sinnsykt bra stand. Ikke grisekjørt, ikke blodtrimmet. Den bilen SKAL jeg ha, så hold dere unna! :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TP Racing Denne bilen eies av en kamerat av meg. pen bil i sinnsykt bra stand. Ikke grisekjørt, ikke blodtrimmet. Du kan ikke skaffe en 323 GTR du da? Ser du driver med import av japanske sportsbiler? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei. Har du sjekket rundt på autodb.no, etc? Det står endel der akkurat nå tror jeg.(?) Ellers har du jo den hvite som det ligger film av her på nettet (en helt idiotisk film, spør du meg). Har 2 stående hjemme, men de er ikke til salgs. ;) Vet forresten om en Grp. N bil. Den er ganske grei, og vil være helt "killer" i gatebil-klasse-racing. Noe for deg? Lykke til Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Har du sjekket rundt på autodb.no, etc? Det står endel der akkurat nå tror jeg.(?) Ellers har du jo den hvite som det ligger film av her på nettet (en helt idiotisk film, spør du meg). Har 2 stående hjemme, men de er ikke til salgs. ;) Vet forresten om en Grp. N bil. Den er ganske grei, og vil være helt "killer" i gatebil-klasse-racing. Noe for deg? Lykke til Ja, skal sjekke litt nærmer på et par av de på autodb. Du har ikke noen du vil anbefale? ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Darkstar Ja, skal sjekke litt nærmer på et par av de på autodb. Du har ikke noen du vil anbefale? ;) Hei. Alle som jeg kjenner er hekta, og må ha dette "stoffet" hver dag. Kjenner ingen som skal selge en nå. Sier ifra om det er noen som har kommet seg vekk fra "kjøret", og skal på "avenning". mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Alle som jeg kjenner er hekta, og må ha dette "stoffet" hver dag. Kjenner ingen som skal selge en nå. Sier ifra om det er noen som har kommet seg vekk fra "kjøret", og skal på "avenning". mvh Ok! ;) Takker ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg