morpheusbd Skrevet Mars 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 hei. jeg har et problem med 850ien den begynner og riste når jeg passerer 85-90kmt. den rister bak(mest i hvertfall) bremsene bak er veldig slitt og jeg er rimelig sikker på at ene siden så går det på stålet(har ikke fått sjekka enda siden bilen ikke er så mye i bruk) men er det bremsene som er problemet her tror dere? Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Mars 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 hei det kan hvere bremsene men rister det når du bremser eller når du kjører vanlig? rister det når du bremser så er det bremsene, rister det når du bare kjører vanlig så kan det hvere felg som ikke er avbalansert eller det kan hvere andre ting som gjør at hjulet beveger seg og det resulterer i risting, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 rister ikke ved bremsing som jeg har merka. kun når jeg kjører og passerer 85-90 kmt regner med at det har noe med foringer el no og gjøre egentlig- Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Sjekk felgene dine først Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg